jjustindrewbbieber

Alla inlägg under december 2011

Av Linnea Thrana - 30 december 2011 21:38

Min säng, mina hyllor och mycket mer. Jag gick ner och såg att Justin och Ryan va ute och spelade basket, så jag gick till hallen och tog på mina converse och gick ut.

- Jag är med! sa jag.

- Visst, sa Justin. När Ryan hade bollen tog jag chansen och ta den. När jag fick tag på bollen sa Ryan: " Kom Justin vi går in." Då följde jag efter och Ryan bara: " Jaja du kan följa efter om Justin vill." Då sa Justin: "Ja gärna ;)" Då fråga Ryan om vi skulle se Paranormail activity 2.

- Jag har hört att den är läskig, sa jag.

- Ingen fara, du kan hålla om mig om du vill, sa Justin.

- Okej, sa jag. När vi hade tittat en liten bit blev jag skit rädd och frågade om jag fick krama Justin. Han bara: "Visst, det är klart." Jag höll om han skit hårt, men han sa att det inte gjorde ont. Sen efter filmen skulle Ryan och Justin gå en runda och jag fick följa med. När vi kom hem skulle Ryan, Martin och Sharon och handla så jag och Justin va hemma själv. 

- Vad vill du göra? frågade jag han och titta han i ögonen. 

- Vet inte, vad vill du? sa han och tittade mig i ögonen. Jsg satte mig vid han och började kyssa han och han kysste tillbaka...





   

Av Linnea Thrana - 30 december 2011 20:46

När han fick syn på Ryan vände han sig om och gick mot oss.

Ryan och JUstin kramade om varandra lite grabbigt, sen gick han fram till mig och sa: "Jasså, är det du som är Hannah?" 

- Ja, jag e Hannah jag, sa jag. Ryan tog Justin's väskor och gick mot bilen. Jag satte mig där bak och väntade på att dem skulle hoppa på där framme, men i stället kom Justin in på andra sidan i baksätet. 

- Hej, kan du inte berätta lite om dig själv? frågade han. 

- Visst, vad vill du veta? frågade jag. 

- Mycket, nästan allt, sa han. 

- Okej, jag heter Hannah Blue, jag kommer från Canada och är 16 år gammal, min mamma och pappa... dog i sommras och jag ska bo hos Ryan från och med idag, sa jag. Nu får du berätta om dig.

- Okej, jag heter Justin Drew Bieber, jag kommer också från Canada, jag är 17 år fyller snart 18 och Ryan är en av mina bästavänner, sa Justin. Tiden gick så snabbt när vi pratade att vi redan var framme. Jag hoppade av först och gick in. 

Justin följde mig med blicken när jag gick in. Ryan puttade till Justin lite lätt och Justin bara: "Vadå? Hon är ju' snygg." När jag kom in i hallen såg jag Martin sitta och läsa en tidning, när han fick syn på mig sa han att jag skulle följa efter han för att han skulle visa mitt nya rum. Det va stort inte för stort och inte för litet. Mina saker från New York hade redan kommit. Min säng, mina hyllor och mycket mer...



_______________________________________________________________

   

Detta kapitlet blev LITE längre.

Hoppas ni gillade det // Linnea Bieber <3

Av Linnea Thrana - 29 december 2011 19:22

Jag lät musiken flöda genom öronen medans jag satt i bilen. Jag tänkte på vad som hände med mamma och pappa och hur det nu kommer bli när jag ska bo hos farbror Martin, hans fru Sharon och min kusin Rayan och hans storasyster.

 

En halvtimme senare


Äntligen framme, jag ser Ryan springa ut som en galning, bara för att få krama om mig. Efter ett litet tag släppte han mig och sa att han skulle till flygplatsen och han frågade om jag ville följa med. Jag tittade mot Martin som precis kommit ut och han hade nog hört vad vi pratade om för att han nickade som svar. Jag hoppade in i bilen och sen kom Ryan in och satte sig bredvid mig vid ratten och började köra. I bilen frågade jag varför vi skulle dit.

- Vi ska hämta Justin Bieber, svarade han.

- Ddd-en Justin Bieber? frågade jag.

- Ja, hur många Justin Bieber finns det? sa han retsammt. Tio minuter senare va vi framme. Jag hörde ett skrikande och några som grät, men jag fattade inte varför, men sen vände jag mig om och såg Justin Bieber. När han fick syn på Ryan vände han och gick mot oss...


Vi säger att det är Hannah & Ryan


________________________________________________________________


Första kapitlet i The One.


Lite kort jag vet kom inte på vad jag skulle skriva men komentera gärna // Linnea Bieber

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


JUSTIN! JUSTIN! JUSTIN! DREW! DREW! DREW! BIEBER! BIEBER! BIEBER!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<<
December 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards