jjustindrewbbieber

Direktlänk till inlägg 29 december 2011

The One- del 1

Av Linnea Thrana - 29 december 2011 19:22

Jag lät musiken flöda genom öronen medans jag satt i bilen. Jag tänkte på vad som hände med mamma och pappa och hur det nu kommer bli när jag ska bo hos farbror Martin, hans fru Sharon och min kusin Rayan och hans storasyster.

 

En halvtimme senare


Äntligen framme, jag ser Ryan springa ut som en galning, bara för att få krama om mig. Efter ett litet tag släppte han mig och sa att han skulle till flygplatsen och han frågade om jag ville följa med. Jag tittade mot Martin som precis kommit ut och han hade nog hört vad vi pratade om för att han nickade som svar. Jag hoppade in i bilen och sen kom Ryan in och satte sig bredvid mig vid ratten och började köra. I bilen frågade jag varför vi skulle dit.

- Vi ska hämta Justin Bieber, svarade han.

- Ddd-en Justin Bieber? frågade jag.

- Ja, hur många Justin Bieber finns det? sa han retsammt. Tio minuter senare va vi framme. Jag hörde ett skrikande och några som grät, men jag fattade inte varför, men sen vände jag mig om och såg Justin Bieber. När han fick syn på Ryan vände han och gick mot oss...


Vi säger att det är Hannah & Ryan


________________________________________________________________


Första kapitlet i The One.


Lite kort jag vet kom inte på vad jag skulle skriva men komentera gärna // Linnea Bieber

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Linnea Thrana - 24 januari 2012 18:10

Dom stirrade på mig igen.  - Jazzy, Jaxon! sluta nu! sa Justin. Jag och Justin stannade i fyra timmar sen stack vi "hem" igen.  - Justin, dina småsyskon är ju lika söta som dig, sa jag.  - Ja och lika söta som dig också, sa Justin. Vi var jätte...

Av Linnea Thrana - 2 januari 2012 21:04

-Ja, jag vet, sa han. Jazzy stog och stirrade på mig, precis som om hon hade sett ett spöke. - Jazzy! sluta stirra, sa Justin's pappa Jeremy, som kommit för att hälsa. - Hej, jag heter Jeremy Bieber, jag är Justin's, Jazzy's och Jaxon's pappa. ...

Av Linnea Thrana - 2 januari 2012 11:56

-Hannah lyssna noga här nu: "Du är min One less lonely girl, luften jag andas, orden jag pratar, tårarna jag  gråter, min favorite girl och den enda jag vill ha. Mina ögon fylldes med tårar, jag visste inte vad jag jag skulle göra eller säga. - Aw...

Av Linnea Thrana - 1 januari 2012 20:38

Jag tog på mig mina jeansshorts och ett lila linne. Sen väckte jag Justin.  - God morgon, sömntuta, sa jag och kysste han i pannan. - God morgon, hur mycket är klockan? sa han.  - Kl är kvart över nio, sa jag. Jag gick till badrummet och sminka...

Av Linnea Thrana - 1 januari 2012 15:28

-Morfar detta är Hannah hon och jag är liksom tillsammans. -Okej, sa han. Hej jag är Justin's morfar. - Hej, jag heter Hannah Blue och är 16år, men fyller 17 i morgon, jag kommer från Canada men flyttade till New York när jag va fem, Ryan är mi...

Presentation


JUSTIN! JUSTIN! JUSTIN! DREW! DREW! DREW! BIEBER! BIEBER! BIEBER!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<<
December 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards