jjustindrewbbieber

Direktlänk till inlägg 30 december 2011

The one- del 2

Av Linnea Thrana - 30 december 2011 20:46

När han fick syn på Ryan vände han sig om och gick mot oss.

Ryan och JUstin kramade om varandra lite grabbigt, sen gick han fram till mig och sa: "Jasså, är det du som är Hannah?" 

- Ja, jag e Hannah jag, sa jag. Ryan tog Justin's väskor och gick mot bilen. Jag satte mig där bak och väntade på att dem skulle hoppa på där framme, men i stället kom Justin in på andra sidan i baksätet. 

- Hej, kan du inte berätta lite om dig själv? frågade han. 

- Visst, vad vill du veta? frågade jag. 

- Mycket, nästan allt, sa han. 

- Okej, jag heter Hannah Blue, jag kommer från Canada och är 16 år gammal, min mamma och pappa... dog i sommras och jag ska bo hos Ryan från och med idag, sa jag. Nu får du berätta om dig.

- Okej, jag heter Justin Drew Bieber, jag kommer också från Canada, jag är 17 år fyller snart 18 och Ryan är en av mina bästavänner, sa Justin. Tiden gick så snabbt när vi pratade att vi redan var framme. Jag hoppade av först och gick in. 

Justin följde mig med blicken när jag gick in. Ryan puttade till Justin lite lätt och Justin bara: "Vadå? Hon är ju' snygg." När jag kom in i hallen såg jag Martin sitta och läsa en tidning, när han fick syn på mig sa han att jag skulle följa efter han för att han skulle visa mitt nya rum. Det va stort inte för stort och inte för litet. Mina saker från New York hade redan kommit. Min säng, mina hyllor och mycket mer...



_______________________________________________________________

   

Detta kapitlet blev LITE längre.

Hoppas ni gillade det // Linnea Bieber <3

 
 
Ingen bild

---

30 december 2011 21:54

AVSLÖJAD!!
Jag har läst exakt samma förut, en annan blogg men Chaz istället för Ryan och morbror saken!!

New York ligger ju ite direkt i Kanada... -.-'

Linnea Thrana

1 januari 2012 20:31

Asså, det har inte jag !
Jag vet att New York inte ligger i Canada och det har jag aldrig sagt, jag sa: Jag kommer från Canada men flyttade till New York när jag va liten."

 
Emelie

Emelie

30 december 2011 22:18

meeerrr :D

http://3meliii3.devote.se

Linnea Thrana

1 januari 2012 20:35

Kommer

 
Ingen bild

Mathilda

30 december 2011 23:07

meeeeeeeeeeer :D

Linnea Thrana

1 januari 2012 20:34

Kommer ;)
Gillar du verkligen den ?

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Linnea Thrana - 24 januari 2012 18:10

Dom stirrade på mig igen.  - Jazzy, Jaxon! sluta nu! sa Justin. Jag och Justin stannade i fyra timmar sen stack vi "hem" igen.  - Justin, dina småsyskon är ju lika söta som dig, sa jag.  - Ja och lika söta som dig också, sa Justin. Vi var jätte...

Av Linnea Thrana - 2 januari 2012 21:04

-Ja, jag vet, sa han. Jazzy stog och stirrade på mig, precis som om hon hade sett ett spöke. - Jazzy! sluta stirra, sa Justin's pappa Jeremy, som kommit för att hälsa. - Hej, jag heter Jeremy Bieber, jag är Justin's, Jazzy's och Jaxon's pappa. ...

Av Linnea Thrana - 2 januari 2012 11:56

-Hannah lyssna noga här nu: "Du är min One less lonely girl, luften jag andas, orden jag pratar, tårarna jag  gråter, min favorite girl och den enda jag vill ha. Mina ögon fylldes med tårar, jag visste inte vad jag jag skulle göra eller säga. - Aw...

Av Linnea Thrana - 1 januari 2012 20:38

Jag tog på mig mina jeansshorts och ett lila linne. Sen väckte jag Justin.  - God morgon, sömntuta, sa jag och kysste han i pannan. - God morgon, hur mycket är klockan? sa han.  - Kl är kvart över nio, sa jag. Jag gick till badrummet och sminka...

Av Linnea Thrana - 1 januari 2012 15:28

-Morfar detta är Hannah hon och jag är liksom tillsammans. -Okej, sa han. Hej jag är Justin's morfar. - Hej, jag heter Hannah Blue och är 16år, men fyller 17 i morgon, jag kommer från Canada men flyttade till New York när jag va fem, Ryan är mi...

Presentation


JUSTIN! JUSTIN! JUSTIN! DREW! DREW! DREW! BIEBER! BIEBER! BIEBER!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<<
December 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards