jjustindrewbbieber

Direktlänk till inlägg 30 december 2011

The one- del 3

Av Linnea Thrana - 30 december 2011 21:38

Min säng, mina hyllor och mycket mer. Jag gick ner och såg att Justin och Ryan va ute och spelade basket, så jag gick till hallen och tog på mina converse och gick ut.

- Jag är med! sa jag.

- Visst, sa Justin. När Ryan hade bollen tog jag chansen och ta den. När jag fick tag på bollen sa Ryan: " Kom Justin vi går in." Då följde jag efter och Ryan bara: " Jaja du kan följa efter om Justin vill." Då sa Justin: "Ja gärna ;)" Då fråga Ryan om vi skulle se Paranormail activity 2.

- Jag har hört att den är läskig, sa jag.

- Ingen fara, du kan hålla om mig om du vill, sa Justin.

- Okej, sa jag. När vi hade tittat en liten bit blev jag skit rädd och frågade om jag fick krama Justin. Han bara: "Visst, det är klart." Jag höll om han skit hårt, men han sa att det inte gjorde ont. Sen efter filmen skulle Ryan och Justin gå en runda och jag fick följa med. När vi kom hem skulle Ryan, Martin och Sharon och handla så jag och Justin va hemma själv. 

- Vad vill du göra? frågade jag han och titta han i ögonen. 

- Vet inte, vad vill du? sa han och tittade mig i ögonen. Jsg satte mig vid han och började kyssa han och han kysste tillbaka...





   

 
 
Emelie

Emelie

30 december 2011 23:07

meerrr :D

http://3meliii3.devote.se

Linnea Thrana

1 januari 2012 20:34

Tack

 
Ingen bild

Mathilda

30 december 2011 23:30

meeeeeeeeeeeeeeeeeeer :D

Linnea Thrana

1 januari 2012 20:33

Kommer snart ;)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Linnea Thrana - 24 januari 2012 18:10

Dom stirrade på mig igen.  - Jazzy, Jaxon! sluta nu! sa Justin. Jag och Justin stannade i fyra timmar sen stack vi "hem" igen.  - Justin, dina småsyskon är ju lika söta som dig, sa jag.  - Ja och lika söta som dig också, sa Justin. Vi var jätte...

Av Linnea Thrana - 2 januari 2012 21:04

-Ja, jag vet, sa han. Jazzy stog och stirrade på mig, precis som om hon hade sett ett spöke. - Jazzy! sluta stirra, sa Justin's pappa Jeremy, som kommit för att hälsa. - Hej, jag heter Jeremy Bieber, jag är Justin's, Jazzy's och Jaxon's pappa. ...

Av Linnea Thrana - 2 januari 2012 11:56

-Hannah lyssna noga här nu: "Du är min One less lonely girl, luften jag andas, orden jag pratar, tårarna jag  gråter, min favorite girl och den enda jag vill ha. Mina ögon fylldes med tårar, jag visste inte vad jag jag skulle göra eller säga. - Aw...

Av Linnea Thrana - 1 januari 2012 20:38

Jag tog på mig mina jeansshorts och ett lila linne. Sen väckte jag Justin.  - God morgon, sömntuta, sa jag och kysste han i pannan. - God morgon, hur mycket är klockan? sa han.  - Kl är kvart över nio, sa jag. Jag gick till badrummet och sminka...

Av Linnea Thrana - 1 januari 2012 15:28

-Morfar detta är Hannah hon och jag är liksom tillsammans. -Okej, sa han. Hej jag är Justin's morfar. - Hej, jag heter Hannah Blue och är 16år, men fyller 17 i morgon, jag kommer från Canada men flyttade till New York när jag va fem, Ryan är mi...

Presentation


JUSTIN! JUSTIN! JUSTIN! DREW! DREW! DREW! BIEBER! BIEBER! BIEBER!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<<
December 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards