jjustindrewbbieber

Direktlänk till inlägg 2 januari 2012

The one- del 8

Av Linnea Thrana - 2 januari 2012 21:04

-Ja, jag vet, sa han. Jazzy stog och stirrade på mig, precis som om hon hade sett ett spöke.

- Jazzy! sluta stirra, sa Justin's pappa Jeremy, som kommit för att hälsa.

- Hej, jag heter Jeremy Bieber, jag är Justin's, Jazzy's och Jaxon's pappa.

- Awwe, är det Jaxon? frågade jag som fått syn på pojken Jeremy höll.

- Ja, detta är lilla Jaxon, sa Justin som gåt fram och stog och kramade Jaxon och Jazzy.

- Jaxon är sjukt lik Justin, sa jag till Jeremy. 

- Ja, dom är riktigt lika, sa Jeremy.

- Hej, Jaxon och Jazzy, jag heter Hannah, sa jag med löjlig. Dom stirrade på mig igen...


   


________________________________________________________________


Yo del 8 ute NUU! inte så långt men jaja

poss haj // Linnea Bieber

 

 
 
Ingen bild

Mathilda

2 januari 2012 22:57

meeeeeeeeeeeeeeeeeeeer :D

Linnea Thrana

4 januari 2012 23:04

kommer

 
Emelie

Emelie

2 januari 2012 23:24

meeerrr!! :D

http://3meliii3.devote.se

Linnea Thrana

4 januari 2012 23:03

kommer

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Linnea Thrana - 24 januari 2012 18:10

Dom stirrade på mig igen.  - Jazzy, Jaxon! sluta nu! sa Justin. Jag och Justin stannade i fyra timmar sen stack vi "hem" igen.  - Justin, dina småsyskon är ju lika söta som dig, sa jag.  - Ja och lika söta som dig också, sa Justin. Vi var jätte...

Av Linnea Thrana - 2 januari 2012 11:56

-Hannah lyssna noga här nu: "Du är min One less lonely girl, luften jag andas, orden jag pratar, tårarna jag  gråter, min favorite girl och den enda jag vill ha. Mina ögon fylldes med tårar, jag visste inte vad jag jag skulle göra eller säga. - Aw...

Av Linnea Thrana - 1 januari 2012 20:38

Jag tog på mig mina jeansshorts och ett lila linne. Sen väckte jag Justin.  - God morgon, sömntuta, sa jag och kysste han i pannan. - God morgon, hur mycket är klockan? sa han.  - Kl är kvart över nio, sa jag. Jag gick till badrummet och sminka...

Av Linnea Thrana - 1 januari 2012 15:28

-Morfar detta är Hannah hon och jag är liksom tillsammans. -Okej, sa han. Hej jag är Justin's morfar. - Hej, jag heter Hannah Blue och är 16år, men fyller 17 i morgon, jag kommer från Canada men flyttade till New York när jag va fem, Ryan är mi...

Av Linnea Thrana - 1 januari 2012 14:08

Jag satte mig  bredvid honom och började kyssa han och han kysste tillbaka. Det kändes som jag svävade bland måln bara jag och  han. Sen kom Ryan hem och vi slutade när han kom in i huset och ropade: "Hallå! Coolingar vart är ni?" - Här uppe! sa J...

Presentation


JUSTIN! JUSTIN! JUSTIN! DREW! DREW! DREW! BIEBER! BIEBER! BIEBER!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2012
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards