jjustindrewbbieber

Alla inlägg den 2 januari 2012

Av Linnea Thrana - 2 januari 2012 21:04

-Ja, jag vet, sa han. Jazzy stog och stirrade på mig, precis som om hon hade sett ett spöke.

- Jazzy! sluta stirra, sa Justin's pappa Jeremy, som kommit för att hälsa.

- Hej, jag heter Jeremy Bieber, jag är Justin's, Jazzy's och Jaxon's pappa.

- Awwe, är det Jaxon? frågade jag som fått syn på pojken Jeremy höll.

- Ja, detta är lilla Jaxon, sa Justin som gåt fram och stog och kramade Jaxon och Jazzy.

- Jaxon är sjukt lik Justin, sa jag till Jeremy. 

- Ja, dom är riktigt lika, sa Jeremy.

- Hej, Jaxon och Jazzy, jag heter Hannah, sa jag med löjlig. Dom stirrade på mig igen...


   


________________________________________________________________


Yo del 8 ute NUU! inte så långt men jaja

poss haj // Linnea Bieber

 

Av Linnea Thrana - 2 januari 2012 11:56

-Hannah lyssna noga här nu: "Du är min One less lonely girl, luften jag andas, orden jag pratar, tårarna jag  gråter, min favorite girl och den enda jag vill ha. Mina ögon fylldes med tårar, jag visste inte vad jag jag skulle göra eller säga.

- Awwe Justin, du är mitt allt, allt jag vill ha, sa jag. Efter filmen skulle Justin åka och träffa sin pappa och sina syskooch frågade om jag ville följa med. 

- Ja, det vill jag, sa jag. Efter ungefär en och en halv timme va vi framme och Justin gick till min sida och öppnade bildörren och tog min hand. 

- Kom, vi ska träffa min lillasyster och lillebror, sa Justin. 

- Okej, sa jag. Vi gick upp till huset och när vi kom in kom Jazzy fram och mötte oss. 

- Awwe, vad gullig lillasyster, sa jag. 

- Ja, jag vet, sa han... 


_______________________________________________________________


Del 7 ute NUU!

Poss haj// Linnea Bieber<3

 

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


JUSTIN! JUSTIN! JUSTIN! DREW! DREW! DREW! BIEBER! BIEBER! BIEBER!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2012
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards